Premiär för mig!

Så var det min tur att börja i bloggvärlden!
Efter ett par års funderande var det då äntligen dags att ta steget ut att lära sig att blogga.
Jag kommer att skriva om de intressen som ligger mig varmt om hjärtat.
Djur, Natur, Återbruk,( dvs gammalt som ska slängas blir som nytt igen)
 
Vi lever i en materiell värld, som tär på Vår Moder Jord. Jag anser att Vi alla kan  bidra med något för att minska de gigantiska berg av sopor.
Detta ligger i tiden och har blivit en trend.. Se bara på retrostilen som går som en våg genom mode och inredningsvärlden.
 
Jag är en mycket kreativ människa som tycker om att skapa med händerna så detta kommer att bli ett stort nöje att få dela med mig av mina tankar och funderingar och förhoppnigsvis så ett frö i era hjärtan. Tillsammans är vi starka..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0